Kromě uživatelských funkcí průběžně vylepšujeme i funkce pro správu systému. Nová verze již bude mít přímé napojení na webový formulář s objednávkou a umožní automatické založení uživatelského účtu ihned po odeslání objednávky, tj. bez časové prodlevy jako dosud. Rovněž jsme dokončili rozdělení na FREE a STANDARD pro verzi 2. Do betaverze budou všechny nové funkce integrovány v průběhu března 2018.
Automatizace objednávek
Nejnovější aktuality
-
Problémy s certifikátem
Dnes dopoledne se objevil problém s certifikátem. Systém už je znovu v provozu (od 10:20 hodin). Všem uživatelům se tímto…
-
Nová verze ARES
Ministerstvo financí ČR zavádí modernizovanou verzi Administrativního registru ekonomických subjektů – ARES. Provoz původní verze ARES měl být ukončen k…
-
PF 2023
Všem zákazníkům a uživatelům systému WorkWatch přejeme hodně zdaru a zdraví v roce 2023.
-
Změna bankovního účtu
Z důvodu ukončení činnosti Sberbank u nás jsme byli nuceni změnit číslo účtu. Věnujte tomu prosím pozornost v případě plateb.…